Saturday 20 October 2007

New record

Dayou must have made a new record with 8 short messages in less than 24 hours. He's driving me insane, especially getting those messages when I'm sleeping. And to think that he was waiting for me for me downstairs the other day...

He called and I had one of my male coworkers answer. That seemed to do the trick because he didn't make a sound on the other end.

This is awfully annoying, and I'm sure he won't be the last one, but I'm having a very difficult time not letting it bug me.



18 October, at 20h42:
郁容妹妹 八月底聽說妳鬱鬱寡言、落落寡歡,我心裡五味雜陳。多少事在腦海上下浮沈,我能做什麼呢?我心若刀在割。妳不言不語,傳簡訊再多,也像石沈大海。我努力幾个月後,已有些微收穫。寶來證卷集團與東南旅行社等投資的福利網公司,我也參與協助,可能也有点眉目。動物照片及光碟收到了嗎?感覺任何?妳指導一下。如果有興緻,還有下一波。八張照片請笑納。如能博妳一笑,勝過千言萬語。昨日下午至晚上八點多在民視 ,也不敢影響到妳,只好悵然而回。明天又排一堆事,就像明日又天崖。不知何時能再見一面。四个月前一次錯失,我是後悔莫已。能有再次機會嗎? 從大佑處

18 October, at 21h37:
郁容妹妹 我是大佑哥哥,下星期從日本要來的妳那位長輩,我或許可幫忙一些。聯合報影劇主管粘嫦鈺、王祖壽、時報週刊副總編兼採訪主任張怡文、壹週刊裴偉等互動二十多年,交情還在。有用的上嗎?


How do you not let messages like these bug you?